iOS 7 admin 21 september, 2013 joakimnorlin.se 0 Comments Jag måste säga att jag gillar iOS 7 även om jag har en iPhone 4. Det rullar på bra tycker jag. Så kör på! You Might Also Like Woodstock 28 april, 2018 God Jul & Gott Nytt År 17 december, 2020 Snödroppar 2 mars, 2026