Skateboard
Idag var jag ute och fotograferade tillsammans med Martin Hållö Spencer (http://foto-arki.tumblr.com/).
Det var väldigt lärorikt. Logga in för att se mina bilder.
Öresundsbron som Plexiglastavla
Detta är första gången som jag beställer en plexiglastavla. Det skall bli spännande att se resultatet.

Utflykt med Lutz
Idag har jag varit på utflykt med Lutz och fotograferat kring Rögle dammar samt i Dalby Söderskog.
Logga in för att se bilderna.
Mina bilder via Flickr
Följ mig gärna via Flickr: http://www.flickr.com/photos/joakimnorlin/
DC-3
Här är en bild som jag tog med min iPhone i mitt fönster av en DC-3:a.





